zondag 24 april 2011

Gember en basilicum

basilicum
Een paar dagen geleden maakte ik voor uw en mijn gemak een referentiepagina over combinatieteelt. Toen al jubelde ik dat gember en basilicum een geweldige combinatie vormen. 

Nog nooit had ik basilicum die zo groot, geurig en gezond was als de potjes van AH die ik splitste en in de bak met gember plantte.

Vanmorgen constateerde ik dat ook de gember zich lekker lijkt te voelen want ik zag twee nieuwe scheuten uit de aarde komen. Dat kan niet anders dan een goed teken zijn.

gember
Ik plantte de uitgelopen gemberwortel in de herfst en het is nu natuurlijk heerlijk weer voor zo'n tropische plant die zich niets lijkt aan te trekken van de brandende zon door het vensterglas.

En ik, ik kijk en zie dat het goed is. Wat kan het leven mooi zijn :-).

Fijne Pasen,

Kate
24 april 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten